Wednesday, January 26, 2011

Ku AdA KamU


bermula lagi kisah cinta terlarang aku..kini aku dah GP alek...dia telah mbuka pntu hati aku..dia dah buat aku lupekan segala luka dan kepedihan dlm hati aku..dlm erti kata lain dia hadir pada masa yg tepat di saat aku perlukan seseorang..mengenali dia hanya di FB pada mulanye..aku cuma anggap dia kawan je..masa tu la...hehe..ntah kenapa aku rase dia sgt2 caring pada diri aku..tiba2 terdetik satu perasaan...aku ingat lagi saat pertama kali aku dgr suara dia...ape yg aku rase?? hehehehe...semuanye ada dlm lagu LUAHAN HATI... lagu yg aku penah bg kat dia..dgn lagu tu jugak la dia dpt tau isi hati aku pada dia..kami seperti ada "kimia"..masing da tau tentang perasaan antara 1 sama lain...tapi x sempat aku nak lamar dia,dia da wat dulu.."ye syg,yes i do"...aku terima dia dgn hati yg terbuka..terima dia seadanya..

No comments:

Post a Comment